Subscribe:

峯女郎吳千語

峯 女郎吳千語

峯女郎吳千語Karena) - 吳千語搭順「峯」車升呢


獲電影公司老闆黃百鳴力捧的「少女版楊采妮」峯女郎吳千語Karena),自跟林峯傳緋聞後即時「升呢」成 為「峯女郎」之一!前晚峯女郎吳千語Karena)出席活動後獲太子爺黃子桓陪伴晚膳,對方還 親自護送峯女郎吳千語Karena)歸家,明顯對峯女郎吳千語Karena) 十分重視。峯女郎吳千語Karena)昨直認與林峯早前撐枱腳,但表示兩人光明正大,即使被影到也沒需要分開 走。


峯女郎吳千語 (Karena)




峯女郎吳千語 - 傳出緋聞

峯女郎吳千語Karena)早前與林峯撐枱腳斷正,兩人瞬即傳出緋聞,前晚峯女郎吳千語Karena) 出席活動時,被問到有關事件,峯女郎吳千語Karena) 說:「我哋係食過幾次飯。(單獨?)我哋有個Common friend喺外國返咗嚟,嗰日好大雨,佢Gentleman先車埋我。(你哋點識?)拍戲識,之前喺杭州拍戲時都有成班人一齊出去。(唔驚陳嘉桓橫店事 件?)唔驚,老闆都喺度。(林峯係咪追你?)唔係,我feel唔到佢追我。(你哋有無發展機會?)食餐飯啫,冇諗有冇發展機會。」


峯女郎吳千語 (Karena)


峯女郎吳千語 - 光明正大唔怕被影

峯女郎吳千語Karena)坦言跟林峯「幾好朋友」,兩人早就交換了電話,又讚對方幾好人、幾好傾。至於可 會覺得林峯年紀大峯女郎吳千語Karena)很多,峯女郎吳千語Karena) 說:「最緊要大家傾到偈。(唔排除有發展可能?)無諗咁多。(嗰日畀記者影到好驚?)當時無諗過會有記者出現,所以嚇一嚇。(光明正大影到都 無問題?)係,所以我哋嗰日都無分開走。」提到林峯另一緋聞女友劉羽琦指林峯花心,峯女郎吳千語Karena) 表示並不認識對方。


峯女郎吳千語 (Karena)


峯女郎吳千語 - 親送返歸照顧周到

雖然峯女郎吳千語Karena)強調跟林峯只是飲食朋友,但兩人的緋聞已令峯女郎吳千語Karena) 即時升呢,成為「峯女郎」之一的峯女郎吳千語Karena)更獲太子爺親自照顧。前晚活動後,峯 女郎吳千語Karena)上了一部七人車,與經理人一起到灣仔藝術中心,原來約了老闆黃百鳴的兒子黃子桓晚膳。


峯女郎吳千語 (Karena)


三人上的士,原來是送峯女郎吳千語Karena)回家,下車後峯女郎吳千語Karena) 從黃子桓手上取過一袋東西才上樓。


三人用餐至晚上十時半左右齊齊離開,落樓時還邊行邊傾,細聲講大聲笑,表現愉快。之後太子爺就與峯女郎吳千語Karena) 及經理人一起上了的士,親送峯女郎吳千語Karena)返回位於銅鑼灣的寓所。


峯女郎吳千語 (Karena)


峯女郎吳千語Karena

精選超值

Blog Archive