Subscribe:

楊思琦翻兜

楊思琦翻兜

楊思琦放下感情事 否認短訊翻兜泳豪


楊思琦昨日在尖沙嘴出席無綫活動,有報道指她用愛的短訊翻兜李泳豪,她否認:「呢啲嘢唔關我事,我哋之前已回應過,又處理好晒,唔想再講,邊個係 知情人士,佢知嘅我都唔知。」


楊思琦翻兜




楊思琦翻兜 - 泳豪父親李家鼎昨表示反對思琦再黐兒子

又有指思琦與吳帥分手屬煙幕,她說:「唔評論喇,我知好多人關心我嘅感情事,但呢一刻真係唔會再諗。��家只係諗住工作、家人同BB。」她表示現 在仍是單身。

楊思琦翻兜

泳豪父親李家鼎昨表示反對思琦再黐兒子:「當日佢點對豪仔,大家有眼睇。」

楊思琦翻兜


楊思琦翻兜

同場的楊愛瑾(Miki)傳獲男友父母接納,將與拍拖多年的永安太子郭永淳,於11月在北海道結婚,她風騷地表示不願多談:「係真(結婚)嘅話, 會同大家講。」她又否認轉低調��奶奶歡心。

楊思琦翻兜

至於男友是否已求婚,她不回應並表示沒想過到北海道搞婚禮。有指她稍後簽約無綫,Miki謂一直有合作:「TVB係一間好嘅公司,自己都鍾意拍電 影同拍劇。」

楊思琦翻兜

楊思琦翻兜

精選超值

Blog Archive