Subscribe:

怪叔叔跳古怪舞

怪叔叔跳古怪舞

怪叔叔跳古怪舞 網絡第一膠歌 難聽到爆

怪叔叔跳古怪舞 ! 有片勁膠歌! 莊冬昕的《食軟雪糕》被網民稱為年度膠歌,估唔到佢唔怕死,仲來新歌《怪叔叔跳古怪舞》。

成首歌被網民用「不知所謂既歌」、「真係硬膠到」、「得翻佢一個做電子音樂」來形容。大家看看新歌的官方MV,會見到田雞、同埋見到跳來 跳去朦查查既畫面,網友亦勁踏個MV。

而莊冬昕被問到新歌風格太另類,會否擔心網民惡搞時,他竟然說呼籲網友惡搞,因為佢好支持二次創作。



莊冬昕 ﹣ 怪叔叔跳古怪舞 Teaser



莊冬昕 - 怪叔叔跳古怪舞 MV Feat. 韋雄
曲 / 詞 / 編 / 監 : 莊冬昕
主唱: 莊冬昕 Feat. 韋雄



圖: 怪叔叔跳古怪舞 MV


怪叔叔跳古怪舞 youtube 網友評 (1):
成條片最好睇係班女同田雞... 隻歌 大家可以熄聲...


怪叔叔跳古怪舞 youtube 網友評 (2):
有冇gum難聽呀?D歌詞係膠左D,但係相比千首一律既情歌我寧­願聽下莊冬昕開心下笑下.


圖: 怪叔叔跳古怪舞 MV


怪叔叔跳古怪舞 youtube 網友評 (3):
咩叫'我要跳,怪叔叔'?-_-
其實禁得入黎,我都冇咩期望,得嗒笑就算。


怪叔叔跳古怪舞 youtube 網友評 (4):
莊生你呢首歌呢,真係硬膠到==寫埋哂呢d不知所謂既歌,不如你­番屋企食番d軟雪糕先再寫歌啦== 唔係我唔接受,係呢隻歌令任何1個正常人都唔會接受。

怪叔叔跳古怪舞 youtube 網友評 (5):
香港得翻佢一個做電子音樂 你班ON9可否等佢成才 唔好淨係dislike得唔撚得? 我好鐘意lmfao,係fans黎,隻歌係好似lmfao 抄抄抄晒都無問題 最緊要其實首歌都無咩問題 係香港人少聽lmfao類型既歌 見係電子音樂就dislike 歌詞唔得?根本比club d人聽,唔係比自命清高的文人同毒撚 去舞池跳舞 同隔離條女討論d呢首歌d歌詞唔得? 唔好白痴啦,香港人,先入為主有偏見 又未睇MV就dislike左,同蠻人有咩分別 我聽歌容忍度好高..我由五月天到lmfao到CORE METAL都聽 所以我唔似香港人見咩都踩左先 得翻一個人係香港做電子音樂渣 等佢成才米撚踩得唔得?


怪叔叔跳古怪舞 youtube 網友評 (5):
電音=LMFAO
5條女一齊唱歌跳舞=少時
究竟香港有咩音樂唔係所謂玩抄人呀?
唔好環唔好 唔係乜都抄既!

精選超值

Blog Archive