Subscribe:

關心妍退出

關心妍退出

關心妍退出 - 食白果愧對歌迷 關心妍退出樂壇


關心妍前晚盛妝在九展出席港台頒獎禮,早前網上流傳她有機會奪得金曲獎、最佳進步獎金獎及最優秀流行女歌手獎,結果卻食白果,之後關心妍在 頒獎禮尾聲於微博暗示要退出歌壇:「再努力最終都失望!我也不能再堅持了,只希望今後好好過我楊太的生活!還要跟老爺說聲生日快樂!」


關心妍 退出


關心妍昨日在電話無奈說:「無言以對,亦都唔知點可以再做,等9年先有一個機會,得到少少一個半個獎都好,我唔係輸打贏要,係唔係咁需要篩 走我?我喺樂壇盡力付出過,𠵱家好愧對歌迷,係我唔識玩呢個遊戲,所以我決定唔再玩。」


關心妍 退出


甄 妮斥G.E.M.目中無人,前晚二人同場卻緣慳一面。G.E.M.表示曾幻想見面時畫面:「揮手Hi定擁抱?我喺腦中綵排過。今次事件係叫我 唔好再怕醜, 所以見到學友有打招呼同合照。」甄妮卻咬着G.E.M.不放:「佢有道歉咩?我喺呢行40年,係唔係真,心照。我一句大話都冇講、冇針對任何 人,我咁啱開 個唱,唔好畀人覺得博乜。」


關心妍 退出


關心妍退出

精選超值

Blog Archive